Elevinntak 2025/26
Styret har vedtatt at elevinntak for skoleåret 2025/26 er som følger:
1.-4. kl: 16 elever, hvor det er et tak på max 10 elever til sammen i 1.-2. kl.
5.-7. kl.: 18 elever
8.-10. kl.: 18 elever
Styret har vedtatt at elevinntak for skoleåret 2025/26 er som følger:
1.-4. kl: 16 elever, hvor det er et tak på max 10 elever til sammen i 1.-2. kl.
5.-7. kl.: 18 elever
8.-10. kl.: 18 elever
Ordinær søknadsfrist er 1. mars.
Søke etter ordinær frist? Ta kontakt med skolen. Det kan gjøres løpende inntak. Inntak gjøres på bakgrunn av elevkapasitet (setter før 1. mars hvert år av styret) og inntaksreglementet.
Ta gjerne kontakt med oss hvis det er noe dere lurer på.
Når man har fått skoleplass trenger man ikke søke på nytt hvert år.
Klikk på eller gå til: Inntak eller Søknad om skoleplass.
Skolepenger for ett eller flere barn er for tiden satt til kr. 4.000.- pr. familie / pr. skoleår.
Vi serverer enkel skolelunsj til de elevene som ønsker. Styret har vedtatt at dette er aktuelt så lenge det er mange nok elever som ønsker skolelunsj.
Prisen for lunsj vil variere i forhold til matpriser og betales en gang pr. halvår. Prisen beregnes også ut i fra antall skoledager høst og vår. Det vil ikke være mulig å få refundert for dager elever har fravær.