Hopp til hovedinnholdet på siden

Elevinntak 2025/26

Styret har vedtatt at elevinntak for skoleåret 2025/26 er som følger:

1.-4. kl: 16 elever, hvor det er et tak på max 10 elever til sammen i 1.-2. kl.

5.-7. kl.: 18 elever

8.-10. kl.: 18 elever

Frist for søknad

Ordinær søknadsfrist er 1. mars.

Søknadsfrist 1. mars gjelder for alle trinn, med inntaksstopp 15. september (hvis behov for søknad etter 1. mars)

Inntak gjøres på bakgrunn av antall ledige elevplasser og kriterier beskrevet i inntaksreglementet. Eksempelvis vil dato for søknad ha innvirkning, hvis flere søkere stiller likt og man nærmer seg grensen for elevplasser. Tallet for elevplasser på høsten settes hvert år av styret før 1. mars. 

Hvis man har fått innvilget skoleplass trenger man ikke søke på nytt hvert år.

Ta gjerne kontakt med oss hvis det er noe dere lurer på. 

Klikk på eller gå til: Inntak eller Søknad om skoleplass.

Skolepenger

Skolepenger for ett eller flere barn er for tiden satt til kr. 3.000.- pr. familie / pr. skoleår.

Skolelunsj

Vi serverer enkel skolelunsj til de elevene som ønsker. Styret har vedtatt at dette er aktuelt så lenge det er mange nok elever som ønsker skolelunsj. 

Prisen for lunsj vil variere i forhold til matpriser og betales en gang pr. halvår. Prisen beregnes også ut i fra antall skoledager høst og vår. Det vil ikke være mulig å få refundert for dager elever har fravær.